• Zwrot, wymiana, reklamacja

Zwracany towar należy przesłać na własny koszt pod adres: 
Dromed Arte Sklep obuwie-zdrowotne, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków


lub do: Paczkomat InPost, KRA75M, 30-418 Kraków, ul. Tischnera 10 (Stacja paliw Polpetrol)
e-mail: sklep@obuwie-zdrowotne.pl
tel. kom.: 512 379 018

UWAGI:
1) Paczki za pobraniem nie będą odbierane i wrócą do nadawcy.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Dziennik Ustaw RP z dn. 24 czerwca 2014 r. Poz. 827:
Art. 34.2. 
"Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów".

Regulamin sklepu internetowego obuwie-zdrowotne.pl w punkcie 8.8.2. informuje, że:
"Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu."


2) Zniszczenie oryginalnego opakowania produktu (adres napisany bezpośrenio na pudełku z obuwiem lub oklejenie go taśmą klejącą bez zabezpieczenia) skutkuje obniżeniem wartości produktu.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Dziennik Ustaw RP z dn. 24 czerwca 2014 r. Poz. 827:
Art. 34.4. "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9."

PRZYKŁADOWY WZÓR FORMULARZA ZWROTU lub WYMIANY:

–    Adresat:

DROMED ARTE SKLEP OBUWIE-ZDROWOTNE.PL
ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków

–    Ja  (imię i nazwisko konsumenta) ....................................................................

–    Adres ..........................................................................................................

Niniejszym informuję  o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży.

–    Data zawarcia umowy  (data z paragonu, faktury)   ........................................

Wraz z towarem odsyłam oryginał paragonu/ faktury (lub ich kserokopię) jako dowód zakupu
stanowiący podstawę do wystawienia korekty sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem fiskalnym. 


–    Zwracany towar (nazwa produktu, ilość, cena)  ...............................................

–    Wymiana na (nazwa produktu, ilość, cena) .....................................................

–    Zwrot środków pieniężnych na (nr konta, imię i nazwisko) .............................
(dotyczy tylko płatności za pobraniem oraz tradycyjnych przelewów bankowych)


–    Podpis konsumenta  ...........(gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    Data sporządzenia dokumentu  .............................



REKLAMACJE
W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o przesłanie mailem zdjęcia/zdjęć zaistniałej wady i dowodu zakupu (lub nr zamówienia).
W przypadku około 3/4 reklamacji ich zasadność można ustalić na podstawie zdjęć bez konieczności generowania dodatkowych kosztów (osobiste dostarczenie lub wysyłka).
Jeżeli zdjęcia nie wykażą jednoznacznie przyczyny reklamacji/wady konieczne będzie dostarczenie fizycznego produktu.
W spornych przypadkach produkt zostanie odesłany do rzeczoznawcy.