Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Podsumowanie zamówienia
Suma 0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Wszystkie kategorie
- Nowa kolekcja JESIEŃ ZIMA
-
Znane marki
- Buty Ara
- Buty Axel Kosela
- Buty Waldlaufer
- Buty Solidus
-
Buty Rieker Antistress
- Rieker buty jesienne zimowe
- Rieker kozaki damskie
- Rieker botki damskie
- Rieker buty za kostkę
- Rieker sneakersy damskie
- Rieker półbuty i sneakersy
- Rieker klapki damskie i męskie
- Rieker sandały damskie i męskie
- Rieker Ready2Go
- RiekerTEX buty z membraną
- Rieker Premium - REMONTE
- Torebki Rieker
- RIEKER Wyprzedaż
- Buty Berkemann
- Buty Podowell
- Buty Dr Orto
-
Buty Scholl
- Buty Scholl nowa kolekcja 2025
- Scholl KAPCIE damskie i męskie
- Scholl KLAPKI damskie i męskie
- Scholl SANDAŁY damskie i męskie
- Scholl PÓŁBUTY damskie i męskie
- Scholl buty na haluksy
- Scholl buty na płaskostopie
- Wkładka Scholl Bioprint Adapta
- Scholl buty na szerokie stopy
- Scholl buty do wkładek
- Scholl klapki na basen i plażę
- Scholl buty Jesienne Zimowe
- Buty Scholl WYPRZEDAŻ
- Tęgość buta
- Buty na haluksy
-
Buty na szeroką stopę
-
Buty na szeroką stopę DAMSKIE
- Szerokie PÓŁBUTY damskie
- Szerokie BOTKI damskie
- Szerokie BALERINY damskie
- Szerokie SANDAŁY damskie
- Szerokie KLAPKI damskie
- Szerokie KAPCIE damskie
- Szerokie TRZEWIKI damskie
- Szerokie OBUWIE DOMOWE damskie
- Eleganckie buty na szeroką stopę
- Wyprzedaż SZEROKIE obuwie
- ZIMOWE buty na szeroką stopę damskie
- JESIENNE buty na szeroką stopę damskie
- Buty na szeroką stopę MĘSKIE
-
Buty na szeroką stopę DAMSKIE
- Buty dla cukrzyków
- Buty ortopedyczne
- Buty JESIENNE
- Buty ZIMOWE
- Buty WIOSENNE
- Buty LETNIE
- Buty medyczne
-
Buty Damskie
-
Obuwie zdrowotne DAMSKIE
- Baleriny damskie
- Botki damskie
- Czółenka damskie
- Kapcie damskie | Pantofle
- Klapki damskie | Laczki
- Chodaki damskie | Pantolety
- Kozaki damskie
- Mokasyny damskie
- Półtrzewiki damskie
- Półbuty damskie
- Śniegowce damskie
- Sandały damskie
- Trapery damskie
- Trzewiki damskie
- Tenisówki damskie
- Workery damskie
- Welingtony damskie
- Buty SPORTOWE damskie
- Duże rozmiary damskie 42, 43
- Małe rozmiary damskie 35, 36
- Buty jesienno wiosenne damskie
-
WYGODNE BUTY DAMSKIE
- Ażurowe półbuty
- BIAŁE klapki damskie
- BALERINY damskie
- Bambosze damskie
- BOTKI i sztyblety damskie
- CZÓŁENKA damskie
- CZARNE klapki damskie
- Mokasyny damskie
- KLAPKI zakryte palce
- Klapki chodaki sanitarne
- Klapki z KORYTKOWĄ wkładką
- KLAPKI damskie zdrowotne
- Buty z MIĘKKĄ WKŁADKĄ
- Klapki z miękką wkładką
- Klapki z wymienną wkładką
- Klapki z żelową wkładką
- Klapki fakirki
- Klapki na obcasie
- Klapki na koturnie
- Klapki na krzyż
- Klapki na rzepy
- Klapki na grubej podeszwie
- Klapki japonki
- Klapki sportowe
- SANDAŁY damskie wygodne
- Sandały skórzane damskie
- Sandały z zakrytymi palcami
- Sandały z zakrytą piętą
- Sandały na koturnie
- Sandały na obcasie
- Sandały na słupku
- Sandały z wkładką KORYTKOWĄ
- Sandały z wymienną wkładką
- Sandały DAMSKIE z miękką wkładką
- Sandały z miękką wkładką
- Sandały sportowe damskie
- Damskie pełne obuwie
- Półbuty adidasy damskie
- Półbuty wiązane
- Półbuty na rzepy
- Półbuty z zamkiem
- Półbuty sneakersy damskie
- Półbuty z wymienną wkładką
- Półbuty z masująca wkładką
- Półbuty wsuwane damskie
- Półbuty na koturnie
- Buty na platformie
- Buty z przepaską
- Buty na grubej podeszwie
- Buty za kostkę damskie
- Buty damskie z membraną
- Buty damskie z owczą wełną
- Wygodne PÓŁBUTY damskie
- Trzewiki i trapery damskie
- KOZAKI damskie
- Kozaki na szeroką łydkę
- ZIMOWE damskie buty na koturnie
-
Obuwie zdrowotne DAMSKIE
-
Kapcie Damskie
-
KAPCIE ZDROWOTNE
- KAPCIE damskie ortopedyczne
- KAPCIE damskie skórzane
- KAPCIE damskie bawełniane
- KAPCIE damskie filcowe
- KAPCIE damskie ciepłe
- KAPCIE damskie z futerkiem
- KAPCIE damskie nad kostkę
- KAPCIE damskie na haluksy
- KAPCIE damskie na koturnie
- KAPCIE damskie szerokie
- KAPCIE damskie Scholl
- KAPCIE damskie z wyjmowaną wkładką
- KAPCIE domowe na opuchliznę
- MĘSKIE kapcie zdrowotne
- Walonki damskie
-
KAPCIE ZDROWOTNE
- PROMOCJE
- Black Weeks
- Dostawa
-
Producenci
- ADANEX
- Alpina
- Ara Shoes
- Arcopedico
- Axel
- Azaleia
- Befado
- Berkemann
- Bio Up
- Birkenstock
- Chausse Mouton
- Clarks
- Coccine
- Codeor
- Comfooty
- Comfortabel
- Corbby
- Dr Brinkmann
- Dr Luigi
- Dr Orto
- Eldan
- Enna
- Fargeot
- Filippo
- Fin-Flex
- Fior & Gentz
- Flexx
- Fly Flot
- Foot Mate
- Foot Morning
- Foot Wave
- Genuins
- Grunland
- Imac
- Inblu
- Izzi
- Jomos
- Kaps
- Kredo
- Laura Vita
- Legero
- Leon
- Loretta Vitale
- Manitu
- Mazbit
- MelaLeuca
- Neuron
- Nursing Care
- Oppo
- OrtoMed
- Pegada
- Piazza
- PICCADILLY
- PodoWell
- Qmed
- Relife
- Remonte
- Rieker
- Rock Spring
- Sanital Flex
- Scholl
- SHOES-TE
- Solidus
- Suave
- Tacco
- VACARRO
- Vaya Medical
- Waldlaufer
- Wojtyłko
- Yokono
- Zodiaco
- Blog
- Outlet
Reklamacje

Jak złożyć reklamację?
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub serwisu internetowego możesz złożyć:
- pisemnie na adres: OBUWIE ZDROWOTNE, UL. ŁAGIEWNICKA 39, 30-417 KRAKÓW
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: SKLEP@OBUWIE-ZDROWOTNE.PL
Co napisać w reklamacji?
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
- żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację?
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji?
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
1) Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
2) Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
3) Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
PODSUMOWANIE:
W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy w pierwszej kolejności o przesłanie mailem na adres: sklep@obuwie-zdrowotne.pl
1) nr zamówienia LUB imienia i nazwiska kupującego
2) zdjęcia DOWODU ZAKUPU (paragonu lub faktury)
3) kilku zdjęć ZAISTNIAŁEJ WADY
4) krótkiego opisu zaistniałej wady produkcyjnej
PAMIETAJ! Reklamacji nie podlegają naturalne zużycie się obuwia oraz uszkodzenia mechaniczne produktu powstałe w trakcie użytkowania.
W większości przypadków zasadność reklamacji można ustalić na podstawie zdjęć bez konieczności generowania dodatkowych kosztów związanych z odesłaniem produktu.
Jeżeli zdjęcia nie zobrazują z dużym prawdopodobieństwem przyczyny reklamacji zaistniałej wady produktu - konieczne będzie dostarczenie fizycznego produktu do naszego sklepu.
W przypadku niejodnoznacznej opinii produkt zostanie odesłany do producenta lub rzeczoznawcy.
