Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Nowości
-
Damskie zdrowotne
- Męskie zdrowotne
-
Producenci
- Szerokie buty
- Tęgość
- Haluksy
-
Wkładki ortopedyczne
- Zimowe wkładki do butów
- Żelowe wkładki do butów
- Silikonowe wkładki do obuwia
- Pełne wkładki do butów
- Na płaskostopie poprzeczne
- Na płaskostopie podłużne
- Na płaskostopie poprzeczne i podłużne
- Stopa płasko-koślawa
- Wkładki dla diabetyków
- Wkładki termoformowalne
- Wkładki poprawiające komfort
- Półwkładki do butów
- Pelota metatersalna
- Kliny korekcyjne
- Podpiętki
- Zapiętki do luźnego obuwia
- Blog
-
- Nowości
-
Damskie zdrowotne
- Męskie zdrowotne
-
Producenci
- Szerokie buty
- Tęgość
- Haluksy
-
Wkładki ortopedyczne
- Zimowe wkładki do butów
- Żelowe wkładki do butów
- Silikonowe wkładki do obuwia
- Pełne wkładki do butów
- Na płaskostopie poprzeczne
- Na płaskostopie podłużne
- Na płaskostopie poprzeczne i podłużne
- Stopa płasko-koślawa
- Wkładki dla diabetyków
- Wkładki termoformowalne
- Wkładki poprawiające komfort
- Półwkładki do butów
- Pelota metatersalna
- Kliny korekcyjne
- Podpiętki
- Zapiętki do luźnego obuwia
- Blog
-
-
Reklamacje
REKLAMACJE
W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o przesłanie mailem zdjęcia/zdjęć zaistniałej wady i dowodu zakupu (lub nr zamówienia).
W przypadku około 3/4 reklamacji ich zasadność można ustalić na podstawie zdjęć bez konieczności generowania dodatkowych kosztów (osobiste dostarczenie lub wysyłka).
Jeżeli zdjęcia nie wykażą jednoznacznie przyczyny reklamacji/wady konieczne będzie dostarczenie fizycznego produktu.
W spornych przypadkach produkt zostanie odesłany do rzeczoznawcy.
W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o przesłanie mailem zdjęcia/zdjęć zaistniałej wady i dowodu zakupu (lub nr zamówienia).
W przypadku około 3/4 reklamacji ich zasadność można ustalić na podstawie zdjęć bez konieczności generowania dodatkowych kosztów (osobiste dostarczenie lub wysyłka).
Jeżeli zdjęcia nie wykażą jednoznacznie przyczyny reklamacji/wady konieczne będzie dostarczenie fizycznego produktu.
W spornych przypadkach produkt zostanie odesłany do rzeczoznawcy.