• Sposoby płatności, terminy zapłaty za towar oraz zwrot pieniędzy za zamówienie

SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

Klient dokonując zakupu w sklepie obuwie-zdrowotne.pl ma do wyboru następujące metody płatności:

1) szybka płatność eletroniczna za pośrednictwem serwisu Przelewy24,

2) płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Bank: Alior Bank S.A
Numer rachunku: 73 2490 0005 0000 4500 1263 7970
Tytuł przelewu: ... nr zamówienia...

3) płatność gotówką lub kartą przy dostawie u kuriera,

4) płatność gotówką w punkcie odbioru.


Więcej szczegółów na temat metod płatności znajdą Państwo w naszym regulaminie sklepu w paragrafie 4 pt. "Sposoby i terminy płatnosci za produkt".


TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE


Bez względu na formę płatności Klient jest zobowiązany do opłacenia zamówienia najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od chwili zawarcia umowy sprzedaży. Brak zapłaty po tym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia.

1) w przypadku wyboru szybkich płatności elektronicznych Przelewy24 opłata za zamówienie następuje w chwili jego złożenia,

2) w przypadku wyboru płatności przelewem bankowym - płatność następuje w momencie zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy,

3) w przypadku wyboru płatności przy odbiorze (pobranie) - opłacenia zamówienia następuje u Kuriera w momencie wydania przesyłki.



ZWROTY PIENIĘDZY  

W przypadku odstąpienia od umowy lub uznanej reklamacji zwrot pieniędzy zgodnie z Ustawą Konsumencką nie może przekroczyć 14 dni.

W naszym sklepie reklamacje i zwroty wykonywane są na bieżąco i zazwyczaj trwa to nie więcej niż 5 dni roboczych.

1) W przypadku osobistego dostarczenia zwracanych produktów do biura w Krakowie, ul. Łagiewnicka 39 - zwrot pieniędzy następuje tym samym kanałem płatności, którym opłacono zamówienie.

2) W przypadku zwrotów obuwia na odległość opłaconych za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl - zwrot środków pieniężnych jest dokonywany przez portal Przelewy24.pl.

3) W przypadku zwrotów obuwia na odległość opłaconych przez tradycyjny przelew bankowy (z konta na konto) - zwrot środków pieniężnych jest dokonywany tą samą drogą tj. przelewem bankowym.
W tym przypadku konieczne jest podanie nr konta bankowego, na które sklep ma przesłać pieniądze.

4) W przypadkach zwrotów obuwia na odległość opłaconego u kuriera zwrot środków pieniężnych jest dokonywany na konto bankowe klienta.
W tym przypadku konieczne jest podanie nr konta bankowego, na które sklep ma przesłać pieniądze.