• Zwroty i wymiany - NADAWANIE PRZESYŁEK

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.


Rozpocznij zwrot klikająć powyżej: NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ 

Najwazniejsze zasady dotyczące zakupów w internecie
1) Klient ma prawo zrezygnować z zakupu towaru dokonanego na odległość w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny odstąpienia od umowy (Dziennik Ustaw 2014r. Poz. 827, art. 34.1).

2) Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący (Dziennik Ustaw 2014r. Poz. 827, art. 34.2).
3) Sprzedawca ma obowiązek zwrócić niezwłocznie pieniądze, nie później niż w ciągu 14 dni od chwili otrzymania odstąpienia od umowy (Dziennik Ustaw 2014r. Poz. 827, art. 32.1).

Jak dokonać zwrotu lub wymiany towaru?  

1) Skorzystaj z gotowego formularza WYGODNE ZWROTY, który znajduje się powyżej.
Przesyłkę nadasz w dowolnym punkcie (Paczkomat InPost, Żabka, Stokrotka, abc, Biedronka, Orlen, Poczta Polska, itp). 
2) Dane adresowe naszego sklepu są już zapisane w systemie. Generując kod nadania lub etykietę nadawczą podajesz tylko swoje dane.
3) Opłata za przesyłkę zwrotną w zależności od sposobu jej nadania (Paczkomat, Żabka, kurier) wynosi od 12,99 zł do 16,99 zł. 
4) Przesyłkę opłacisz za pomocą kodu BLIK lub poprzez szybkie płatności DotPay na końcu procedury zwrotu. 

Poniżej znajduje się tutorial przybliżający sposób nadawania przesyłki:

zwrot-na-wygodne-zwroty(1).png


2) Zakupione produkty można przesłać w sposób tradycyjny Pocztą Polską pod adres:

Dromed Arte Sklep internetowy, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków
tel. kom.: 507 795 414


Kto płaci za odesłanie towaru? 

Zgodnie z Regulaminem Sklepu oraz obowiązującą Ustawą o prawach konsumenta koszt zwrotu ponosi Kupujący

Dziennik Ustaw RP z dn. 24 czerwca 2014 r. Poz. 827:
Art. 34.2. 
"Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów".

Regulamin sklepu internetowego obuwie-zdrowotne.pl:
W punkcie 8.3 oraz 8.9 informujemy, że: "
Bezpośredni koszt zwrotu produktu do sklepu ponosi Konsument."


Kto ponosi koszty związane ze zniszczeniem lub zmniejszeniem wartości Produktu?
Dziennik Ustaw RP z dn. 24 czerwca 2014 r. Poz. 827, Art. 34.4:
"Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9."

Uwaga!
Oryginalne pudełko z logo producenta obuwia stanowi nierozłączną całość produktu.
Prosimy nie oklejać bezpośrednio pudełka z logo producenta taśmą klejącą.
Odeślij produkt zapakowany tak, jak go otrzymałaś/eś.

Za zniszczenie pudełka z logo producenta poprzez bezpośrednie oklejenie go taśmą klejącą, wypisanie na nim adresu, itp. - zgodnie z ustawą konsumencką mamy prawo do pobrania opłaty za zniszczenie rzeczy stanowiącej naszą własność. Kara finansowa może wynosić do 10% wartości towaru i będzie stanowiła rekompensatę związaną z koniecznością dodatkowego obniżenia ceny zwracanego towaru, ponieważ nikt nie zapłaci pełnej ceny za porodukt w zniszczonym opakowaniu.



Aby uniknąć niepotrzebnych roszczeń wystarczy pudełko z logo producenta opakować w worek na śmieci lub gazetę, a następnie okleić go taśmą klejącą.





PRZYKŁADOWY WZÓR FORMULARZA ZWROTU lub WYMIANY
(Nie jest obowiązkowy. Dane potrzebne do zidentyfikowania nr zamówienia można wypisać ręcznie na zwykłej kartce).

–    Adresat:

DROMED ARTE SKLEP INTERNETOWY OBUWIE-ZDROWOTNE.PL
ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków

–    Ja  (imię i nazwisko konsumenta) ....................................................................

–    Adres ..........................................................................................................

Niniejszym informuję  o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży.

–    Data zawarcia umowy  (data z paragonu, faktury)   ........................................

Wraz z towarem odsyłam oryginał paragonu/ faktury (lub ich kserokopię) jako dowód zakupu
stanowiący podstawę do wystawienia korekty sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem fiskalnym. 


–    Zwracany towar (nazwa produktu, ilość, cena)  ...............................................

–    Wymiana na (nazwa produktu, ilość, cena) .....................................................

–    Nr konta bankowego dla zwrotu środków pieniężnych  (nr konta, imię i nazwisko) .............................
(dotyczy tylko płatności za pobraniem oraz tradycyjnych przelewów bankowych,
szybkie płatności BLIK i kartą kredytową wracają tym samym kanałem )



–    Podpis konsumenta  ...........(gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    Data sporządzenia dokumentu  .............................