Kontakt - FAQ

Preferujemy kontakt mailowy:  sklep@obuwie-zdrowotne.pl

Wszelkie problemy z działaniem sklepu lub uzyskanie porady na temat doboru obuwia prosimy zgłaszać na maila.
Zdjęcia chorej stopy pomogą nam lepiej zdiagnozować problem i ułatwią dopasowanie odpowiedniego buta.

Jeśli w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (9:00 - 16:00) nie odbieramy telefonu oznacza to, że brakuje nam chwilowo wolnych rąk do pracy.
Prosimy o cierpliwość :)
 
telefon stacjonarny: 12-659-25-52, telefon komórkowy: 507-795-414

Gorące tematy... 
1) Jak oddać lub wymienić zakupiony towar?
Zgodnie z Regulaminem Sklepu zwracany do nas towar odsyłają Państwo na własny koszt. Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni.
Warto skorzystać z platformy WYGODNE ZWROTY, do której podpięty jest nasz sklep. 
Kliknij tutaj aby nadać i opłacić swoją przesyłkę do sklepu obuwie-zdrowotne.pl.
To najtańsza i najprostsza i najszybsza forma odesłania do nas swoich zakupów. 

Proces zwrotów został opisany w regulaminie sklepu. Szczegóły znajdziesz w zakładce:  Zwroty, wymiany - Nadawanie Przesyłek

2) Co powinna zawierać przesyłka ze zwrotem towaru?
1) BUTY + dowód zakupu (paragon lub FV), to ułatwi nam wyksięgowanie i rozliczenie płatności z Urzędem.
Zrób dla siebie zdjęcie paragonu i wypełnionego formularza zwrotu.

2) Jeśli postanowiłaś/eś zatrzymać dowód zakupu koniecznie wypełnij formularz zwrotu i podpisz się czytelnie. Taki dokument będzie także podstawą do rozliczenia. 

3) Podanie na formularzu zwrotu swojego nazwiska lub nr zamówinia zdecydowanie przyspiesza zwrot środków. Mamy na to ustawowe 14 dni.

Z góry dziękujemy za wyrozumiałość :)

Przed wymianą upewnij się czy dany rozmiar buta jest dostępny. 
Warto zarezerować sobie nr buta, który Cię interesuje. 
Nowe buty wyślemy do Ciebie niezwłocznie na nasz koszt.

Adres:

DromedArte sklep internetowy 

Łagiewnicka 39

30-417 Kraków